MIB 2.5 volume nappulan jyrkkyyden säätö
- J.Aspinen
- Site Admin
- Has liked: 28 times
- Been liked: 139 times
- Viesti:
MIB 2.5 volume nappulan jyrkkyyden säätö
Onkohan kellää tietoa saako volume nappulan jyrkkyyttä säädettyä? Nyt täytyy tunnustaa että itse en ole asiaan perehtynyt kovinkaan paljoa, mutta tiedän että datasettejä muokkaamalla sen pitäisi onnistua. Jugillahan oli näistä MIB:n parametreistä ja yleensä parametrien muokkaamisesta kokemusta..
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
VAG Tech
info@vagtech.fi
040-7049099
VAG Tech
info@vagtech.fi
Re: MIB 2.5 volume nappulan jyrkkyyden säätö
Kyllä saa.
Olen nyt mobiilisti mökillä, mutta aihe on sinällään tuttu. Olen seurannut mielenkiinnolla vahvistuskurvien modaamista ja yleisestikin äänikarttojen muokkaamista.
Jälleen kerran Jilleb ”daChillout” on tämänkin käänteisinsinööreilyn edelläkävijä.
MQB-Blogissa homma on avattu melko hyvin ja sieltä linkit Githubiin ja myös iProtin tutkimuksiin.
Jos aikaa riittää, niin voin yrittää avata aihetta enemmän myöhemmin.
Olen nyt mobiilisti mökillä, mutta aihe on sinällään tuttu. Olen seurannut mielenkiinnolla vahvistuskurvien modaamista ja yleisestikin äänikarttojen muokkaamista.
Jälleen kerran Jilleb ”daChillout” on tämänkin käänteisinsinööreilyn edelläkävijä.
MQB-Blogissa homma on avattu melko hyvin ja sieltä linkit Githubiin ja myös iProtin tutkimuksiin.
Jos aikaa riittää, niin voin yrittää avata aihetta enemmän myöhemmin.
B8.5 GTE, Black Nr. 1.
- J.Aspinen
- Site Admin
- Has liked: 28 times
- Been liked: 139 times
- Viesti:
Re: MIB 2.5 volume nappulan jyrkkyyden säätö
Arvasin että sulla on tämä aihe hallussa. Olen seurannut mielenkiinnolla E-sound projektiasi tuolla toisessa viestiketjussa.
Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
VAG Tech
info@vagtech.fi
040-7049099
VAG Tech
info@vagtech.fi